09 Haziran 2010

AS - Ay Tene Yansıyınca . . .


http://ihazabucket.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2010/01/koneko.jpg

Ay Tene Yansıyınca

5 Günlük Güven Kürü

Özgüven geliştir dediler
Ayıp mı söylemesi Özsüt'e gittim
Ne bulursam aldım
Borçlarla yandım
Özgüven oldu közgüven

İyi görün denilince
Gittim Gürün'e
Hava alırım diye
Daha ilişmemişti bir söz gözüme
"Olmayasın üç beldenin birinden
Darende'den Arapgir'den Gürün'den"
Nasıl iyi hissedersin şimdi
Gel çık işin içinden

Hedeflerini not et dendi mi
Oklar elimi deldi mi
Ben de deldim deldim attım
Hedef not defterimi

Bari risk alayım dedim
Dilim sürçtü disk verdiler
Atletizme gir korkunu yen dediler
Ben korkumu yendim ama
Benden korktu seyirciler
Yaralılarla doldu çünkü tribünler

Beş günlük özgüven detoksuyla
Kendime güven takıntımdan kurtuldum
Başkalarına güvenmeye başladım

Bence çok başarılı bir kürün patentini aldım.
Özgüven takıntılı herkesi kliniğime bekliyorum.
Ücretler kürün başarısıyla doğru orantılıdır...

Ayten Suvak

 ASlolan ASktır

http://img90.imageshack.us/img90/1029/kasuso8.gif

Hiç yorum yok: