24 Mart 2010

AS ve KS - İ s t a n b u l . . .


İstanbul'um


İsminden iffetinden iradenden
Selâmetinden aykırı değerlerinden
Taammüden fetih ilminden özgürlüğünden
Aynıyapım gökdelen şehirciliğinden
Nazarım yeşil mi mavi mi siyah mı söyleminden
Bize bize esen şiirsel yelinden
Uzun gölgeli ağırmeşrep tarihinden
Lakerdalı lakırdılı yasaklı meyhanelerinden
Umumi tuvaletlerinden rezidans evlerinden
Memur ceo işci dayakcı polisinden engellenen kesiminden sordum seni

"Ben senim sen de bensin İstanbullu kalbimdensin" dediler sandım, ama ne demek istediler 'allem kallem bu İstanbul bir âlem' ettim anlayamadım...

Ayten Suvak

* * *


Kenan SİNANOĞLU

İ s t a n b u l . . .

Kent kızı kent İstanbul
Ayten de iyi bilmiş seni
Sen de öyle bilirsin kendini . . .

- Hayal(et) şehir;
sana ne çok şey denir -

Sema- Fikrimin İnce Gülü - You TUBE - L i n k : http://www.youtube.com/watch?v=mYVckxZVI_g&feature=related

Hiç yorum yok: